marți, 23 martie 2010

Baru Mare

Chiar se poate numi asa! In acest catun din judetul Hunedoara, care totusi numara peste 2500 de suflete am fost la Baza de Practica a UBB-ului ... Am fost trimis acolo din partea OSE-ului (Organizatia Studentilor Economisti, din cadrul FSEGA), la un training basical pe comunicare asertiva si feedback organizat de Consortiul Organizatiilor Studentesti din Cluj-Napoca. Primul lucru care mi-a sarit in cap cand am vazut acest loc a fost "Bai, astia de la UBB nu au cumva si racheta la NASA". De ce m-am intrebat asa ? Simplu, anul trecut cam prin octombrie am fost la Belis (judetul Cluj-Napoca) la un teambuilding si tot un training pe comunicare, dar organizat de OSE impreuna cu ASPR, Belis care este tot un fel de baza a UBB-ului, iar pe langa Belis, UBB-ul mai are un castel la Arcalia (judetul Bistrita), si cine stie cate si mai cate mai ascunde aceasta Universitate.
Mananc un sandwish, ascult Zdob si Zdub - Buna dimineata si ma tot gandesc ce beton a fost acolo !!! Bere la 1.6 lei, 2.2 lei Tuborgul ... POMANA ! Si nu numai asta a fost cool ... In luna mai, va avea loc LSC (Luna Studentului Clujean) in Cluj, evident, eveniment/e la care voi fi si eu un fel de organizator, sub egida COS!
OSUT, ASM, OST, ASPR, GIB, OSSIM, FAS, OSUBB, sunt doar cateva organizatii care au participat la sedinte, cu ideii, proiecte, propuneri, dar si la chefuri :D A fost bestial, ce mai, sa te culci la 07:00 si sa te trezesti la 09:00, in loc de cafea sa bei palinca, la sedinta sa stai cu bericica langa tine ... Ce poate fi mai bine ? :D

Niciun comentariu: